کویین هلان
کویین هلان

مجله اینترنتی کویین هلان

مجله اینترنتی کویین هلان در راستای هر چه بهتر شدن اطلاعات شما عزیزان در زمینه‌های مختلف خرید و خانه و آشپزخانه توسط شرکت بزرگ کوین هلان آن طراحی و برای شما عزیزان در سایت قرار گرفته است. ما در این مجله سعی کرده‌ایم تا اطلاعات کامل جامع و دقیقی در مورد خرید و جنس محصولات خریداری شده توسط شما عزیزان در اختیارتان قرار بدهیم، در این راستا همواره تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین محصولات موجود در بازار توسط شرکت بزرگ کوین هلان طراحی و ساخت می شود در اختیارتان قرار بدهیم.

خرید سرویس 12 پارچه

راهنمای خرید سرویس قابلمه

در هنگام خرید سرویس قابلمه باید نکاتی را مدنظر داشته باشیم نکاتی که بتوانیم با استفاده از آن از یک خرید خوب و رضایت بخش لذت ببریم. یکی از دغدغه های مادران ایرانی و نوعروسان خرید سرویس های متنوع تابه و قابلمه و غیره می باشد، ما سعی کردیم در این مقاله کوتاه اطلاعاتی در اختیار شما برای این نوع خرید ها قرار بدهیم. قابلمه یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه ما ایرانیان می باشد و خرید این لوازم برای ما ایرانیان بسیار مهم و یکی از دغدغه های بزرگ خانم های خانه دار ایرانی می باشد . شما باید از قابلمه و یا سرویس هایی که برای آشپزخانه خود تا میخرید اطمینان کامل داشته باشید و بعد از شناخت و درک جنس و نوع استفاده آن برای خرید اقدام کنید.

خرید سرویس 12 پارچهخرید انواع تابه گرانیتی

یکی از مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید تابه گرانیتی در نظر داشته باشیم این می باشد که آیا جنس استفاده شده در تابه از مواد درجه یک استفاده شده یا خیر و این خرید باعث صرر به جان و سلامتی ما و خانواده ما نمی شود. 4528

راهنمای خرید سماور

سماور یکی از وسایل قدیمی ما ایرانی ها و می باشد که وجود آن در حال در هر آشپزخانه ضروری هست. ما برای تهیه چای و انواع دمنوش ها از سماور استفاده میکنیم. سماور های موجود در بازار انواع و اقسام گوناگون مثل سماور برقی سماور گازی و سماور ذغالی میباشد که باید نکاتی را قبل از خرید آن در نظر داشته باشیم. در سماورهای گازی مهم داشتن و یا نداشتن ترموکوپل می باشد چرا که این وسیله در هنگام قطع شدن و وصل شدن گاز و ایجاد نشدن خطر برای ما بسیار ضروری است.

راهنمای خرید تابه گریل

اولین و مهمترین نکته ای که باید در هنگام خرید تابه های گریل در نظر داشته باشیم جنس بدنه آن می باشد جنس بدنه ای که باعث می شود تا ما از خرید خود لذت ببریم.  جنس بدنه مناسب در طول عمر تابگیری و نحوه و کارایی آن برای ما بسیار مهم میباشد به گونه ای که اگر یک تابع بگیریم با جنس خوب در خانه خود داشته باشیم می توانیم تا سالیان سال از آن به نحو احسن استفاده کنیم. انواع آلیاژ هایی که در تابه گریل استفاده شده است به ترتیب آلیاژهای آلومینیوم، فولاد، استیل ضد زنگ و چدن لعاب کاری شده می باشد.

خرید توستر ،همراه با راهنمایی خرید

در هنگام خرید یک بستر مناسب و خوب برای آشپزخانه خود باید به چند نکته مهم و قابل تامل توجه داشته باشیم. در اینجا ما مطالبی را از میکنیم تا شما به بهترین حالت ممکن  از خرید خودتان لذت ببرید. توستر یا همان اون توستر یا فر برقی یکی از لوازم پرکاربرد و کار راه انداز آشپزخانه ما ایرانیا به شما می آید و جای کمی اشغال می کند همانطور که از نام آن پیداست هم توستر است و هم برای برشته کردن نان مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای خرید تابه استیک پز

یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید استیک پز در نظر داشته باشیم.